SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne strani emonashop.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino emonashop.si (v nadaljevanju »prodajalec«) upravlja podjetje PRO LUNA d.o.o., Stegne 21C, 1000 Ljubljana, SI, SRG: 5425896007, matična številka: 6867049000, davčna številka: SI36765864, podjetje je zavezanec za DDV. Datum vpisa v register: 12.06.2015. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče. Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoče. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

NAČINI PLAČILA

Ponujamo vam naslednje načine plačila:

CENE IN STROŠKI DOSTAVE

Cene vseh izdelkov so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV, ponudbe pa veljajo do razprodanih zalog, razen v posebnih primerih, kjer je to izrecno določeno kako drugače. V primeru, da se dostava kupcu zakasni na njegovo željo ima prodajalec pravico, da brez predhodne najave kupcu zaračuna dodatne stroške, ki jih ima z zamudo dobave.

1. AKCIJE in POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene izdelkov s katerimi zaključite nakup. Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene.

1.1. PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, E-maila, na letakih, na družbenih omrežjih,…). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je lahko časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica, ali v drugem in zadnjem koraku – Zaključek naročila.

2.STROŠKI DOSTAVE
Na voljo so tri možnosti dostave, 1. BREZPLAČNA POŠTNINA (ob nakupu nad 15€), 5-7 delovnih dni – Strošek: 0,00€ / 2. EKSPRESNA DOSTAVA, 2-3 delovnih dni – Strošek: 1,99€ /  3. NORMALNA DOSTAVA 5-7 Dni + Zavarovanje paketa – strošek: 0,99€.

3.STROŠKI – Plačilo po povzetju
Pri načinu plačila: Plačilo po povzetju (+1,99€) je prisoten dodaten strošek – 1,99€.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot oziroma v enem letu za rabljeno blago. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

Če vaš izdelek ne deluje zaradi stvarne napake, nam prosim napako javite takoj, ko ste napako odkrili, vendar ne kasneje kot v roku dveh mesecev od dneva odkritja napake. Svoje pravice lahko uveljavljate največ dve leti od prevzema izdelka. Pri tem nam preko elektronske pošte: [email protected] posredujete fotografijo ali posnetek nedelujočega izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepati, da izdelek ne deluje. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete zaradi pregleda in ugotovitve napake na izdelku.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.

SKLENITEV NAKUPA

Za nakup v spletni trgovini emonashop.si ni potrebna registracija. Dovolj so le podatki o naslovu plačnika oziroma naslov za dostavo, telefonska številka in elektronski naslov. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za prodajalca, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri podjetju, dostop do nje je možen po pošti ali po elektronski pošti. Status naročila in spremembe naročila kupec prejme preko naslova elektronske pošte, ki ga posreduje ob registraciji. Postopek nakupa je preprost. Ko izberete artikel, ki ga želite kupiti pritisnete na gumb ob artiklu »Dodaj v košarico«. V nakupovalni košarici (»simbol nakupovalnega vozička«) se izpiše količina izbranega artikla in celoten znesek naročila. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno število določenega artikla, pritisnite na gumb »košarica« ter nato pri količini, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izdelek izbrišete. Zraven slike izdelka izberete barvo, velikost izdelka,... odvisno od vrste izdelka. Ko uredite košarico s pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljujete z naročilom. V nadaljevanju bomo za uspešen zaključek naročila od vas potrebovali še podatke o načinu dostave, kjer lahko spremenite naslov za pošiljanje, če želite paket prevzeti na drugem naslovu ali koga obdariti in želite, da paket dostavijo na njegov naslov (na paketu bodo vidni vaši podatki, ki ste jih vnesli pri zadnjem koraku - Zaključek nakupa) in pa podatke o načinu plačila. Ko vnesete vse potrebne podatke za naročilo kliknete na gumb »Zaključi naročilo«. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo po elektronski pošti kupcu potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec kupca obvesti tudi o predvidenem roku dostave. Z uspešno oddanim naročilom oziroma nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini in potrjujete, da ste starejši od 18 let.

NAROČANJE

1. OBDELAVA NAROČIL
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

2. ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

3. HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.

3. ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči da odstopa od pogodbe oz. naročila. Izjema so izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih, zdravstvenih in ostalih razlogov – podrobneje navedenih pri »PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO/ZAMENJAVA POŠILJK – Kdaj potrošnik ne more odstopiti od pogodbe?« kupec ne more vrniti oziroma zamenjati. Torej možnosti vračila tovrstnih izdelkov ni.

PREKLIC NAROČILA

Naročilo lahko prekličete v 2 urah po naročilu oziroma dokler blago ni bilo odpremljeno. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupec s tem nima nobenih stroškov. Naročilo lahko prekličete po elektronski pošti na naslov [email protected] Kupec lahko naročilo prekliče tudi v primeru, kadar mu prodajalec sporoči, da željenega blaga nima na zalogi. Pri preklicu naročila navedite podatke o naročniku in pa podatke o naročenem izdelku, ki ga želite preklicati.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO/ZAMENJAVA POŠILJK

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh po prejetju pošiljke odstopi od pogodbe in po želji prodajalcu tudi pisno sporoči (elektronska pošta), da odstopa od pogodbe, brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko storite na način, da nam na naslov ProLuna d.o.o; Stegne 21C, 1000 Ljubljana, SI pošljete vaše točne podatke: E-naslov, ime in priimek, ulico in hišno št; poštno št. in kraj, telefonsko št; TRR na katerega želite prejeti kupnino ter naziv izdelka, katerega želite vrniti preko našega obrazca za odstop od pogodbe (obrazec za odstop od pogodbe). Blago morate nato nepoškodovano v originalni embalaži in enakem stanju kot ste ga prejeli vrniti v roku 14 dni od datuma ko ste prejeli naročilo. 

V primeru menjave blaga je postopek enak. V dopisu nas obvestite, kateri izdelek vračate in katerega želite prejeti.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke ali da stranka ne vrne artikla v roku 14 dni od obvestila o vračilu ali menjavi, vračila ali menjave nismo dolžni upoštevati.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Kupnino bo prodajalec kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, če kupec izbere drug način vračila pod pogojem, da trgovec s tem nima nobenih stroškov.

Kupec sme opraviti preizkus prejetega blaga le toliko, kot je to nujno potrebno za ugotovitev pravilnega delovanja in dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave in lastnosti blaga.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen v primeru, ko je to izrecno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vračilu ali menjavi blago vedno dobro zapakirajte in zavarujte blago ter uporabite originalno embalažo z vso priloženo opremo.

Kdaj potrošnik ne more odstopiti od pogodbe?

Razen če sta se spletna trgovina in potrošnik dogovorila drugače, slednji nima pravice do odstopa od pogodbe:

Pri pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Naslov za vračilo blaga:
PRO LUNA d.o.o.
Stegne 21C
1000 Ljubljana
Slovenija

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Pri vračilu pošiljke, ki je fizično poškodovana ali v njej manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije takoj ob prevzetju paketa pri kurirju, ki mu je pošiljko dostavil ali pa sporočiti na kurirsko službo. Skupaj z njimi bomo nato poskrbeli, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

GARANCIJA

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Garancija je vedno tudi navedena v opisu izdelka na spletni strani. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Prodajalec je dolžan v roku 45 dni od prevzema izdelka opraviti popravilo, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom. Garancija ne velja v primeru fizične poškodbe, obrabe zaradi uporabe in napak, ki nastanejo zaradi napačne ali neustrezne uporabe artikla. Kupcu so povrnjeni vsi stroški pošiljanja v zvezi z garancijo.

STVARNA NAPAKA 

Za stvarno napako se po (ZVPot) šteje kadar:

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

VARNOSTNA OPOZORILA

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila za uporabo. Če niste popolnoma prepričani na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo, da izdelka ne uporabljate in se posvetujete z prodajalcem. Garancija ne velja v primeru fizične poškodbe, obrabe zaradi uporabe in napak, ki nastanejo zaradi napačne ali neustrezne uporabe artikla. Kupcu so povrnjeni vsi stroški pošiljanja v zvezi z garancijo.

REŠEVANJE SPOROV

Pritožbe lahko kupec poda v ustni ali pisni obliki. Pritožbe v pisni obliki sprejemamo preko elektronske pošte na naslov ([email protected]) , lahko pa nas kontaktirajte na telefonsko številko (031 505 454). Prizadevamo si, da morebitne spore rešimo izvensodno in sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

PROLUNA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev, omogoča spletno trgovino (www.emonashop.si) na območju RS, ne priznava nobenega drugega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora (ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov), razen SRPS – evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi: Reševanje potrošniških sporov